Můj únorový nákup na Veganze

S posledním únorovým dnem by bylo vcelku vhodné konečně dopsat tento již několik dní (možná i týdnů) rozepsaný článek o mém obřím nákupu na eshopu s čistě rostlinnými produkty – Veganza storu. Opět jsem sahala především po svých jistotách a zbožňovaných dobrůtkách, ale neodpustila jsem si i několik málo novinek, které mě opět naprosto ohromily.

img_4521

Proteinové těstoviny ze zelené sóji – láska, kterou v kombinaci s klasickými celozrnnými špagetami a nově objevenou dobrotou – krémovým fitaki sýrem obědvám snad pětkrát do týdne.

img_4522

Pořádná zásobička raw kakaového prášku Purasana – protože neexistuje kakao s čokoládovější chutí a vůní. Prostě něco pro potěšení mého na čokoládě závislého já.
Práškové arašídové máslíčko – V klasické a čokoládové variantě. LÁSKA LÁSKA LÁSKA.
Novinka v podobě mandlového proteinu – který chutná i voní jako pravý marcipán. Další božská záležitost.

img_4523

Jemné ovesné vločky Mornflake – produkt, který mi ukázal, že nejsou vločky jako vločky. Mornflake superfast oats propůjčují veškerým mým dortíkům tu nejkrémovitější chuť a navíc obsahují obrovské množství vlákniny.

img_4524

Doplnění zásob přírodních sladidel v podobě stéviových kapek – s příchutí vanilky a čokolády, moji každodenní pomocníčci.
Lahůdkové droždí – protože to si sypu pomalu už i na zubní kartáček 😀
Bezlepkové arašídové křupky – cokoliv obsahuje arašídy, šup s tím ke mě. A zvlášť ještě když jsou to úžasně křupavé sušenčičky a s tak božskými hodnotami.
Dáreček k objednávce v podobě Bombus raw tyčinky s příchutí Maracuji a kokosu.
img_4525

Hedvábné tofu Mori-nu a Organické tofu Clearspring – největší překvapení a zároveň láska na první ochutnání. Přitom jsem nikdy nebyla vyloženě tofužrout a neochucené klasické lisované tofu mi smrdělo jak týden staré ponožky.
Konopné mléko Good Hemp a nápoj ze sladkých mandlí – Konopné mléko už ověřená dobrota a mandlové jako novinka do mé kuchyně. Protože stále platí, že omezuji mléčné výrobky, kde se jen dá.

Zanechat Odpověď

