Bebe řezy bez bebe

img_3372

S myšlenkou vytvořit zdravou verzi úžasných bebe řezů jsem si pohrávala už nějakou dobu, dnes ráno ji i konečně realizovala a výsledkem mi byla naprosto nebeská záležitost. Kombinace lehkého vanilkového piškotu, vanilkového pudinku, zlehka rozmáčených sušenek a čokoládové polevy je prostě něco, co musí uspokojit i ty nejmlsnější jazýčky. Já se na samotné nakrojení a ochutnání řezů dokonce těšila tak moc, že jsem nedokázala vydržet ani do úplného zatuhnutí poslední čokoládové vrstvičky a tak si určitě dovedete představit, jak jsem po jejich snědení vypadala. 😀

img_3386

Na spodní korpus pečený v malé zapékací formě 18×13 cm si připravíme:
70g milko řeckého jogurtu
2 bílky
30g rozemletých ovesných vloček Mornflake
15g kokosové mouky Adveni
lžičku prášku do pečiva
stéviové kapky s vanilkovou příchutí

Pudinkovou vrstvičku si připravíme povařením:
150ml sojového mléka
10g vanilkového pudinkového prášku
stéviové kapky na doslazení

sušenky Tastino Petit Beurre z Lidlu
15g vysokoprocentní čokolády

Nejprve si důkladně vidličkou prošleháme řecký jogurt s bílky a sladidlem. Poté přimícháme rozemleté ovesné vločky, kokosovou mouku a prášek do pečiva. Vznikne nám těstíčko hutnější konzistence, které si přelijeme do formy vyložené pečícím papírem a při 180C pečeme 20 minut. Po zchladnutí na korpus naneseme uvařený vanilkový pudink, na ten naskládáme vanilkové sušenky a to celé přelijeme rozpuštěnou 81% čokoládou. Před podáváním necháme řezy alespoň na hodinku chladit v lednici.

One thought on “Bebe řezy bez bebe

  1. Dobrý den, chtěla bych Vám velmi pochválit Vaše krásné recepty a nápady na pečení ze zdravých surovin. 🙂 Všimla jsem si, že v receptech často používáte pouze bílky. Nezbývá Vám pak spousta žloutků? Co s nimi děláte? Díky za tip. Markét

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

