2. února – Co jsem dnes jedla

Dnes se mi opět povedlo mít veškeré své chody úhledně naaranžované na talíři a tak jsem toho hned využila pro to, abych vám sepsala další článek ze série Co jsem dnes jedla. Od minule se u mě nic nezměnilo, stále si užívám 4 velké chody během dne, příjem si udržuji vyšší než 2000 kcal a to vše přitom s úbytkem na váze. Za poslední týden, kdy jsem se odprostila od veškerého stresu způsobovaného probíhajícím zkouškovým, dospala probdělé hodiny nad učením a vůbec celkově zrelaxovala své tělo i ducha, jsem shodila více jak 2 litry vody. A najednou jsem si přišla prostě zase jako já – oproti minulému odrazu v zrcadle skoro poloviční.  A poselství toho všeho? Nebojte se jíst, užívejte si své chvilky s jídlem a snažte se, pokud možno, co nejvíce vyvarovat stresu, který je nemilosrdným zabijákem úspěchů na cestě za naší vysněnou postavou.

SNÍDANĚ
Mrkvové řezy se skořicovým krémem

IMG_3279.JPG

K snídani jsem si dnes připravila tyto úžasně lehounké a vláčné mrkvové řezy. Na jednu snídaňovou porci pečenou v malé zapékací formě 18×13 cm si smícháme 70g rozemletých ovesných vloček Mornflake, 2 bílky vyšlehané na tuhý sníh, 80g nastrouhané mrkve, 100g jablečného pyré, 15g mletých mandlí, lžíci vanilkového proteinu, lžičku prášku do pečiva, lžičku skořice a pár kapek stévie s vanilkovou příchutí – pečeme 20-30 minut při 180C a podáváme s jemným krémem, který si připravíme smícháním hustého milko řeckého jogurtu a trochou skořice.

OBĚD
Tvarohové knedlíky plněné šunkou a zelím

IMG_3297.JPG

Protože jsem si před obídkem dnes dovolila dát lehkého šlofíčka a nakonec usnula téměř na hodinu, žádalo si to nějakou rychlovku. Připravila jsem si tak slanou verzi tvarohových knedlíků plněných dušenou šunkou a kysaným zelím. Na těstíčko na knedlíky si smícháme 90g tvarohu, 1 bílek, 35g hladké špaldové mouky, 40g rozemletých ovesných vloček Mornflake, trochu soli a granulovaného česneku – vznikne nám lepivější těstíčko, z kterého si za pomoci mokrých rukou vytvoříme knedlíky naplněné zlehka orestovanou dušenou šunkou s kysaným zelím. Knedlíky vaříme ve vroucí vodě asi 3 minutky (dokud nevyplavou na povrch) a podáváme se zbytkem připravené náplně a zasypané lahůdkovým droždím.

ODPOLEDNÍ SVAČINA
Jogurtové koláčky s malinami a proteinovým musli

IMG_3314.JPG

Za celé odpoledne strávené nad psaním diplomky jsem se pak v rámci odpolední sváči odměnila těmito jogurtovými tartelettkami. Na těsto si smícháme 1 vejce, 1 bílek, 100g sojového jogurtu, 10g vanilkového pudinkového prášku, 30g rozemletých ovesných vloček Mornflake, lžičku prášku do pečiva a pár kapek stévie s vanilkovou příchutí – těstíčko si přelejeme do 3 formiček na tartelettkové koláčky, zasypeme mraženými malinami, proteinovým křupavým musli zn. Bodylab a při 190C pečeme 30 minut.

VEČEŘE
Dvojkombo těstovin se šmakoun párkem

IMG_3326.JPG

Jako poslední chod dne jsem si pak připravila mojí nejoblíbenější verzi večeře poslední dní. Kombinaci klasických semolinových špaget a úžasných proteinových fettuccine ze zelené sóji, které jsem přelila hromadou kečupu se sníženým obsahem cukru, a pro grandiózní finále je doplnila o opečený  šmakouní párek a snad každé koření, které mi přišlo pod ruku – harissu, granulovaný česnek, bazalku a lahůdkové droždí.

3 thoughts on “2. února – Co jsem dnes jedla

  1. Ahoooj 🙂 Vždycky úplně zírám, jaký dokážeš vymyslet recepty :). Zatím všechny, co jsem od tebe zkoušela, byly neskutečný. Mám vždycky hroznej hlad a chuť, když vidím tvoje příspěvky – hlavně na instagramu:D:). Můžu se, prosím, zeptat, jak máš těch 2000 kcal rozdělených?:) Myslím kolik % tvoří bílkoviny, tuky a sacharidy?:) Zkouším teď jíst víc, jen se bojím, že se to místo v nárůstu svalů projeví v narůstu tuků :/ :D.

    To se mi líbí

    1. Ahoj Šárko:)) to mě moc těší a děkuju za tak krásnou zpětnou vazbu:)) pokud mohu napsat klasicky v gramech, tak momentálně jím 125g bílkovin, 240g sacharidů a 58g tuků :)) ale s tím, že ne vždy to tak nějak striktně dodržím, někdy od něčeho sním víc, někdy míň :)) no o to se bojím i já, ale řikám si, že to jídlo a s ním i ten nabraný tuk pak jde stáhnout vždycky 😀 teď si budu užívat vysoký příjem jak královna a uvidíme, jak se to bude na těle projevovat 😀 paradox je, že mi i s navýšeným příjemm jde zatím váha stále dolu :X 😀

      To se mi líbí

      1. Děkuju 🙂 A co tak čtu na instagramu, tak s tím tvým výdejem se ani nedivím, že jde váha dolů i při takovým příjmu :D:). Jojo, v to doufám taky, jen si nejsem jistá, jestli se dokážu pak v jídle omezit 😀 uvidíme .. pravda ale je, že s takovým příjmem toho jde vymyslet v kuchyni hned víc a i ta energie je o něčem jiným 🙂 – teď jsem si vzpomněla, že musím zkusit ty tvoje koblížky! ❤

        To se mi líbí

Zanechat Odpověď

