21. ledna – Co jsem dnes jedla

Momentálně se můj denní příjem pohybuje nad hranicí 2000 kcal, což je pro mě dostatečný počet kalorií na to, abych se mohla na každém jídle během dne dostatečně vyřádit, uspokojit svojí mlsnou tlamičku a zároveň mezi jídly nestihla pociťovat nějaký velký hlad. Zároveň mám ve stravě obrovské množství sacharidů (k obědu kaše ze čtvrt kila brambor, to je slast!) a to pociťuji především po psychické stránce – dobrá nálada mě neopouští ani teď, v tomhle šíleném zkouškovém období. K obědu a večeři si připravuji vždy kromě hlavního jídla ještě zeleninový salátek pro doplnění vlákniny a potřebných vitamínů (a zároveň se na nich člověk skvěle dojí a dosáhne pocitu pořádně napapaného bříška :). Co je pro mě ale úplně nejdůležitější – s taktou navýšenou stravou jsem konečně dosáhla stavu, kdy moje tělo zvládá regenerovat i po náročných trénincích – ať už těch mých individuálních nebo těch s klientkami ke kterým se teď přidali ještě lekce TRX. Tu mojí nastavenou „dvoutisícovku“ mám rozdělenou do 4 jídel během dne, téměř o stejné velikosti (počtu makronutrientů a počtu kalorií) – stejně tomu tak bylo i dnes.

SNÍDANĚ
Tapiokový pudink s chia jahodovou marmeládou a straciatellovým krémem

img_2251

Tapiokový pudink jsem si připravila povařením 50g tapiokových perel s 300ml tekutiny (voda s mlékem v poměru 1:1) a rýžovým protein Growing naturals s jahodovou příchutí. Chia marmošku jsem si připravila asi 2 hodinky předem a to tak, že jsem si rozmačkala 100g jahod a k nim přimíchala 15g chia semínek. Poslední vrstvičku straciatellový krém je směs milko řeckého jogurtu a spousty nasekané vysokoprocentní čokošky.

OBĚD
Karbanátky z mletého hovězího a ovesných vloček s bramborovou kaší

img_2282

Karbanátky jsou připravované v troubě a obalené v rozemletých vločkách. Těsto na ně je směs 120g libového doma mletého hovězího masa, 1 bílku, půlky malé nadrobno nakrájené cibule, malého prolisovaného stroužku česneku, 10g rozemletých ovesných vloček, soli, pepře, majoránky a půl lžičky dijonské hořčice. Z těstíčka jsem si pak už jen uplácala 4 menší karbanátky, které jsem obalila v troše rozemletých ovesných vloček a při 200C pekla 15 minut z jedné strany, poté obrátila a nechala dopéct dalších 15 minut. Bramborová kaše je klasikou – vyšlehané brambory s trochou mléka. Jedinou její vychytávkou na ní je lahůdkové droždí, které musí být součástí vždy alespoň jednoho mého jídla během dne (ne proto, že bych musela, ale proto, že je to exkluzivní dobrůtka).

ODPOLEDNÍ SVAČINA
Sladká ovesná pizza s dvěma druhy ořechových máslíček a proteinovou granolou

img_2299

Sladkou ovesnou pizzu jsem si připravila ze směsi rozemletých ovesných vloček a karamelového proteinového prášku, kterou jsem smíchala s jablečným pyré od Alnatury o stejné gramáži. Placku jsem pekla v troubě při 200C asi 15 minut a poté si jí dozdobila čokoládovým arašídovým máslíčkem PB2, pekanovým máslíčkem a proteinovým musli od značky Bodylab.

VEČEŘE
Celozrnné toasty s vysokoprocentní šunkou a sýrem a tvarohovo-česnekový dip k zelenince

img_2316

Žádný z makronutrientů si nestahuji ani z posledního jídla dne – večeře. Tím narážím především na sacharidy – krásně se mi po nich spí. Toasty z celozrnného pšeničného chleba jsem si rozpekla v elektrickém grilu společně s dušenou 98% šunkou a sýrem a pro doplnění ještě trochy bílkovin si k zelenině připravila tvarohový dip, což je směs tvarohu, soli, pepře, sušené pažitky a jednoho prolisovaného stroužku česneku. A abych nezapomněla – zbývající tučky jsem doplnila obrovskou kostičkou vysokoprocentní čokolády! (Teď si tak říkám, jestli za tu nekončící dobrou náladu nemůže spíš to každodenní ládování čokoládou než přehršle sacharidů ve stravě.)

Zanechat Odpověď

