Jídlo je radost!

Na začátku týdne mi dorazil balíček plný dobrot, které jsem si objednala z eshopu čistě s rostlinnými produkty – store.veganza.cz. A protože jsem si balíček nadupala jednou laskominou větší než druhou, rozhodla jsem se vám ukázat celý jeho obsah. U některých výrobků jsem šla již na jistotu a pouze doplňovala vyžrané zásoby, u jiných naopak převládla chuť vyzkoušet a ochutnat něco nového. A protože jsem opice zvědavá, tak i přesto, že mám balíček doma jen pár dní, řadu produktů jsem stihla už i vyzkoušet (a zároveň si i zamilovat).

img_2087

Rýžový protein Growing Naturals – Můj proteinový arzenál se skládá z převážné většiny ze syrovátkových proteinů (až na jednu světlou výjimku v podobě přírodního hrachového proteinu od Iswari) a protože už tak mám ve stravě mléčných výrobků až až, nebylo by od věci odhlečit mému trávení přechodem na přírodní proteinové prášky. Do košíku jsem si tak přihodila tyto dva vzorky s příchutí jahody a vanilky, které stále ještě čekají na svoji chvíli na výsluní, protože si je šetřím na něco speciálního – nějaký nebesky dobrý dortíček.
Bio Chia Pudding
Raw kakaový prášek – Láska na první ochutnání i přivonění. Vážně! Má úžasně čokoládovou vůni – jako kdybyste přičichli k tabulce kvalitní vysokoprocentní čokolády, a přivést k naprosté dokonalosti umí nejen všechny čoko dortíky, ale i třeba takovou krupicovou nebo ovesnou kaši. Prostě kam to jde, tam ho teď cpu – a taky podle toho mizí.

img_2088

Proteinové těstoviny od Maxsport – A další dobrůtka, kterou jsem si zamilovala nejen pro její úžasnou chuť, ale i skvostné výživové hodnoty. A protože jsou těstoviny skvěle nutričně vyvážené, nemusíte je doplňovat už o žádnou bílkovinou složku a vychutnat si je i jen tak na prasáka – s kečupem, česnekem a italskými bylinkami (vyzkoušeno a byla to jedna z nejlepších večeří posledních dní).
Bio moruše sušené na slunci
Prémiové jemné ovesné vločky Mornflake

img_2089

Bio mladý ječmen – Nálož antioxidantů, která slibuje nejen posílení imunity, ale i detoxikaci organismu – a to je přesně to, co teď v těchto zimních měsících (a hlavně po vánočním obžerství) potřebuju.
Bílkovinový večerní chléb – S maminou jsme si k Vánocům pořídili domácí pekárnu a tak zásoba směsí na domácí pečivo se vždy hodí – a zvlášť těch, z kterých má vyjít úžasně nadýchaný chlebík nadupaný bílkovinami.
Kokosová mouka Adveni – Aneb moje stálice v kuchyni díky které dosáhnete úžasně vláčného těstíčka a jemné kokosové chuti zároveň.

img_2090

Pekanové máslíčko Meridian – LÁSKA! LÁSKA! LÁSKA! Kdybych měla učinit Sofiinu volbu a jmenovat jednu jedinou dobrotu bez které bych nedokázala žít, asi by to překvapivě nebyla čokoláda, ale právě tohle pekanové máslíčko. Když se mi dostalo do rukou poprvé, byla jsem jeho chutí tak očarovaná, že jsem se na dno sklenice dostala za pouhé dva dny – kalorie nekalorie!
100% Organický extrakt ze zeleného čaje – Jestli zvládnu příští týden státnice z ekonomie, tak za to nebudu vděčit ničemu jinému než těmto zázračným pilulím, po kterých jsem svěží víc než po 3 litrech super silnýho kafe.
Bombus Raw Energy tyčka s příchutí kakaových bobů jako milý dárek k objednávce
Konopné mléko Good Hemp (které jsem samozřejmě aktivě uklidila do lednice a už zapomněla odfotit) – Je nabité vitamíny a navíc skvělou alternativou klasického kravského mléka. Vařila jsem z něj jak pudink, tak krupicovou kaši a chuťově naprosto k nerozeznání – což nemůžu říct třeba o takovém sójovém mléku, z kterého krupicová kaše prostě nechutnala jako krupicová kaše.

Zanechat Odpověď

