Špaldová krupicová kaše

IMG_0313.JPG

Krupicová kaše – pro někoho jídlo z dětství, pro mě už asi láska na celý život. Protože já jí prostě zbožňuju! Dříve jsem měla i taková období, kdy jsem nejedla snad nic jiného. Proto si dokážete představit mé neutuchající nadšení, když jsem v DMku v regálech se zdravými potravinami objevila špaldovou krupici. Od té doby (je to už asi 2 týdny) si teď krupicovou kaši kvrdlám každý den – někdy ke sváče, někdy jen tak na chuť, někdy i místo večeře. A myslím, že to zabere minimálně ještě pár dní (možná i týdnů) než se jí zase úplně přejím, skončí mé denodenní kašování a já si na krupičku zase nějakou dobu ani nevzpomenu.

IMG_0314.JPG

Na 1 porci potřebujeme:
250ml polotučného mléka
25g špaldové krupice
15g vanilkového proteinového prášku (lze vynechat)
sladidlo

Nejprve si v menším rendlíku důkladně vyšleháme metličkou mléko se sladidlem a proteinovým práškem, aby se nám proteinový prášek v mléce důkladně rozpustil a nezůstali nám tam hrudky. Poté do mléka přisypeme krupici a postavíme rendlík na plotýnku. Za stálého míchání krupicovou kaši vaříme do zhoustnutí a podáváme zasypanou holandským kakaem smíchaným s jemným erythritolem v poměru 1:1.

Zanechat Odpověď

